Beheer van uw woning

Wilt u geen onnodige zorgen hebben over de verhuur en het beheer van uw woning? A&N Vastgoed kan u deze zorgen uit handen nemen. Door onze jarenlange ervaring, ons brede netwerk aan serviceproviders en onze marktkennis zijn wij in staat het beheer van uw woning op een zekere en professionele wijze te uit te voeren.
Tegen de kosten van 8% (marketing, communicatie en administratiekosten) van de maandhuur, krijgt u naast de voorwaarden die gelden voor bemiddeling de volgende dienstverlening:

  • Het innen van de huurpenningen.
  • Het verzorgen van huurvorderingen bij weigering tot betalen.
  • Het betalen van rekeningen en vaste lasten.
  • Het verzorgen van incidentele administratieve diensten met betrekking tot de woning onder andere ten aanzien voor de huurders.
  • Controle op de kwaliteit van de woning, de oplevering en diensten van derden met betrekking tot de woning.
  • Werkzaamheden in verband met periodieke huurstijgingen.
  • Werkzaamheden in verband met het uitvoeren van onderhoud, controle op het uitgevoerde onderhoud, controle op de nota's het betalen van nota's en het optreden bij spoedeisende gevallen.
  • Advies en begeleiding inzake juridische conflicten.

Daarnaast ontvangt u 50% korting op ons bemiddelingstarief voor het zoeken naar een geschikte nieuwe huurder wanneer de huidige huurder de woning verlaat.
Heeft u nog vragen? Kijk ook eens in het 'vraag en antwoord' gedeelte. Of neem contact met ons op, wij staan u graag persoonlijk te woord!

A&N Vastgoed is de professionele partner in de verhuur van uw woning