BEHEER VAN JOUW WONING: UITBESTEDEN ZONDER ZORGEN

Hoe werkt dat? Beheer in 7 stappen

A&N Vastgoed zorgt voor het financieel en technisch beheer van jouw woning(en) op professionele wijze. 

Als woningeigenaar heb je toegang tot jouw persoonlijke online portal. Hier kan je altijd de huidige status van jouw woning(en) inzien.

CONTACT MET A&N BEHEER - INVENTARISATIE Stap 1

Stap 1: Bespreek jouw wensen en verwachtingen

Tijdens het intakegesprek met A&N Vastgoed bespreken we jouw situatie, wensen en verwachtingen.

We nemen onze servicepakketten en tarieven met je door. Welk beheerpakket past bij jou?

FINANCIEEL BEHEER- UITBESTEDEN VOOR 35 EURO PER MAAND Stap 2

Stap 2: Wat houdt financieel beheer in?

Bij financieel beheer draagt A&N zorg voor specifieke administratieve zaken:

  • Innen van de huren
  • Financiële overzichten
  • Jaarlijks indexeren huren
  • Begeleiding bij huurachterstanden
  • Ontvangen en verwerken van huuropzeggingen
  • A&N ondersteunt bij uitcheck

ONTVANGEN VAN DE HUUROPZEGGING Stap 3

Stap 3: Ontvangen en verwerken van de huuropzegging

Huuropzeggingen komen bij A&N Vastgoed. Wij verwerken de huuropzegging. 

De opdracht voor de nieuwe verhuurbemiddeling bespreken we met jou en onze collega verhuurspecialist.

Samen bepalen de planning en strategie voor het vinden van een nieuwe, goede huurder.

EINDINSPECTIE-OPSTELLEN INSPECTIERAPPORT Stap 4

Stap 4: Inspectie

In het inspectierapport wordt de huidige staat van jouw woning vastgelegd.

WONINGOPLEVERING- AANWEZIGHEID BIJ CHECK-OUT Stap 5

Stap 5: Sleutelinname, afhandeling en waarborgsom

A&N Vastgoed  is aanwezig bij de check-out.

JOUW WONING IN FINANCIEEL & TECHNISCH BEHEER – INSPECTIE Stap 6

Stap 6: Jouw woning in volledig beheer zonder zorgen

Kies voor ons volledig beheerpakket. A&N Beheer zorgt voor:

  • Innen van de huur
  • Financiële overzichten
  • Jaarlijks indexeren huren
  • Begeleiding bij huurachterstanden
  • A&N servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor huurders
  • Ontvangen en verwerken van huuropzeggingen
  • Verplichte voorinspectie
  • A&N verzorgt de uitcheck
    (rapport, sleutelinname, afwikkeling van de waarborgsom)
  • A&N verzorgt de nieuwe verhuurbemiddeling volgens de overeengekomen bemiddelingsfee
  • (24/7) calamiteitenservice
  • A&N regelt periodiek klein onderhoud

24/7 Servicedesk Stap 7

Stap 7: Calamiteiten? We lossen het direct op.

A&N Beheer is het eerste aanspreekpunt voor huurders via de 24/7 servicedesk.

Vragen over vastgoed beheer?

Aarzel niet en vul het contactformulier in. Op werkdagen hoor je binnen 24 uur van ons. Of bel +31 (0)70 3586391.

Contactformulier