Professioneel verhuren van jouw woning

Naast de verhuurbemiddeling tussen huurder en verhuurder kan je kiezen voor het volledig uitbesteden van het beheer van jouw woning(en). Hier vind je een overzicht van onze servicepakketten en tarieven.

INSCHRIJVEN ALS VERHUURDER- IN EEN PAAR KLIKKEN GEREGELD Stap 1

Stap 1: Vrijblijvende afspraak met A&N Verhuur

Ben je van plan jouw woning te verhuren via een professionele partij? Twijfel niet en neem contact met ons op, dit kan telefonisch, per email of met het contactformulier.

Na een (kort) telefonisch gesprek maken wij graag een afspraak om persoonlijk kennis te maken. Tijdens deze afspraak met één van onze verhuurspecialisten bekijken we alle verhuurmogelijkheden van jouw woning(en).

We bespreken het type huurder, de huurprijs en de huurtermijn. Daarnaast informeren we je over de (Haagse) verhuurmarkt, onze servicepakketten en overige relevante huurzaken.

A&N Vastgoed staat voor transparant, realistisch advies.

Als het van beide kanten klikt, gaan we de samenwerking graag met jou aan. A&N Vastgoed - Your Housing Matchmaker!

OPNAME - METEN IS WETEN Stap 2

Stap 2: Opname van de woning

Als verhuurspecialist willen we jouw woning zo realistisch mogelijk presenteren op onze website. We nemen je woning op zodat alle basisinformatie goed in ons systeem komt te staan.

Onze vastgoedfotograaf maakt professionele foto's, de woning wordt ingemeten. Na de opname van jouw woning maken wij de tekstuele beschrijving in het Nederlands en Engels. Deze teksten met foto's leggen wij voor plaatsing ter goedkeuring aan je voor.

PLAATSING - OP HET JUISTE MOMENT OP DE MARKT Stap 3

Stap 3: Online plaatsen van de woning

Nadat wij jouw akkoord op de omschrijving en foto's hebben ontvangen, plaatsen wij jouw woning op het juiste moment op onze eigen website.

Daarnaast selecteren we de juiste online portalen om te adverteren, waaronder Funda.nl, Pararius.nl, Huurwoningen.nl en hebben we de keuze uit diverse social mediakanalen.

Al onze ingeschreven woningzoekers (waaronder ook vele expats) ontvangen automatisch een email wanneer jouw woning aan hun opgegeven selectiecriteria voldoet.

We bespreken samen of we te-huur-borden bij de woning plaatsen.

BEZICHTIGINGEN - DE EERSTE POTENTIËLE HUURDERS Stap 4

Stap 4: Bezichtigingen potentiële huurder(s)

Uit de binnengekomen reacties maakt A&N Verhuur een selectie van kandidaten voor een bezichtiging van jouw woning.

A&N Verhuur coördineert en begeleidt deze bezichtigingen. Wanneer een potentiële huurder de woning daadwerkelijk wil huren, beoordelen wij de huurder op geschiktheid waaronder financiële draagkracht.

Wij stellen de meest geschikte kandidaten aan je voor. Jij, als verhuurder, maakt de definitieve keuze van de nieuwe huurder van jouw woning.

HUUROVEREENKOMST - DE ADMINISTRATIEVE ZAKEN Stap 5

Stap 5: Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen

Zodra de nieuwe huurder is geselecteerd, wordt de huurovereenkomst door ons opgesteld.

Aan de huurder(s) wordt gevraagd een aanbetaling te doen welke geldt als reserveringsovereenkomst.

Na jouw goedkeuring wordt de huurovereenkomst aan de nieuwe huurder voorgelegd. De huurder worden in de gelegenheid gesteld om al hun vragen omtrent het contract aan A&N Verhuur te stellen.

Na akkoord van de huurder en verhuurder draagt A&N Verhuur zorg voor de ondertekening van alle benodigde documenten waaronder de huurovereenkomst door beide partijen.

De huurder betaalt vervolgens de eerste maand huur minus de aanbetaling plus de overeengekomen borg aan A&N Vastgoed.

INSPECTEREN - OPSTELLEN INSPECTIERAPPORT Stap 6

Stap 6: Inspecteren

Voordat de huurder de woning betrekt, checkt A&N Verhuur de woning:

Indien jouw woning bij A&N Beheer is ondergebracht maken wij een uitgebreid rapport. De huidige staat van de woning wordt uitgebreid beschreven, ondersteund met foto's.

Indien A&N Vastgoed de verhuurbemiddeling verzorgt en niet het beheer, adviseren wij het inspectierapport zelf op te stellen. Dit valt buiten het servicepakket van verhuurbemiddeling.

Bekijk hier onze servicepakketten.

SLEUTELOVERDRACHT – CHECK-IN Stap 7

Stap 7: Sleuteloverdracht en inchecken

Zodra de huurovereenkomst door beide partijen is ondertekend, maakt A&N Verhuur een afspraak voor de sleuteloverdracht.

Onze verhuurspecialist is aanwezig bij de check-in om te zorgen dat alles goed verloopt.

Vragen over het verhuren van jouw woning(en)?

Aarzel niet en vul het contactformulier in. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur.

Contactformulier