A&N Vastgoed: uw verhuurmakelaar voor het beheer en bemiddeling van huurwoningen in Den Haag, Scheveningen e.o.

Bent op zoek naar een ervaren verhuurmakelaar voor het verhuren van uw woning? Dan bent u bij A&N Vastgoed in goede handen. A&N Vastgoed is meer dan 20 jaar professionele verhuurmakelaar in Scheveningen en Den Haag die u met raad en daad bij staat tijdens verhuur van uw woning.

Naast het bemiddelen tussen huurder en verhuurder kunt u kiezen voor het volledige uitbesteden van het beheer van uw woning. Via het menu tabblad Woningbeheer krijgt u een overzicht van de bijhorende dienstverlening.


MEER INFORMATIE? BEL ONS OP: 070-3586391

W O N I N G B E M I D D E L I N G
STAPPENPLAN VERHUREN VAN UW WONING

STAP 1. Vrijblijvende afspraak met A&N Vastgoed
Wanneer u van plan bent om uw woning te verhuren, neemt u geheel vrijblijvend contact met ons op. Een van onze ervaren verhuurmedewerkers komt dan vrijblijvend bij u langs om de verhuurmogelijkheden van uw woning te bespreken. Zo wordt het type huurder, de huurprijs en huurtermijn in goed overleg vastgesteld. Tijdens een dergelijk gesprek zullen wij u informeren over de huurmarkt, prijzen en aanverwante huurzaken. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor woningbemiddeling of het beheer van uw woning.

STAP 2. Opname van de woning
Als u ons kiest als uw verhuurmakelaar, zullen wij uw woning opnemen in onze database. Hiervoor worden er professionele foto's gemaakt en wordt de woning ingemeten om een plattegrond te kunnen maken. Na de opname van de woning maken wij een omschrijving van uw woning in het Nederlans en Engels. Deze teksten met foto's zullen vervolgens naar u toe worden gestuurd voor akkoord.

STAP 3. Online plaatsen van de woning
Nadat wij uw akkoord van de omschrijving en foto's hebben ontvangen, zullen wij de woning zo snel mogelijk online plaatsen op onze eigen website en op diverse online portalen waaronder Funda.nl, Pararius.nl, Huurwoningen.nl en diverse social media kanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram. Daarnaast krijgen al onze ingeschreven woningzoekers (waaronder ook vele expats) automatisch een email met informatie over uw woning. Indien gewenst kunnen wij advertentieborden plaatsen op de ramen.

STAP 4. Bezichtigingen potentiële huurder(s)
Naar aanleiding van de reacties maakt A&N Vastgoed een selectie van de kandidaten voor een bezichtiging. A&N Vastgoed verzorgt deze bezichtigingen. Wanneer een potentiële huurder de woning daadwerkelijk wil gaan huren zal deze worden voorgesteld aan u. Vooraf zullen wij de kandidaten beoordelen op voldoende inkomsten. U als verhuurder bepaalt de uiteindelijke kandidaat van de woning.

STAP 5. Huurovereenkomst opstellen en ondertekenen
Zodra er een nieuwe kandidaat is geselecteerd zal een juridisch correcte huurovereenkomst worden opgesteld door ons. Voordat deze naar de nieuwe huurder wordt gestuurd zal deze eerst in concept naar u als verhuurder worden gestuurd. A&N Vastgoed fungeert in deze fase als juridische vraagbaak. Na akkoord door huurder en verhuurder draagt A&N Vastgoed zorg voor ondertekening van alle benodigde documenten van de huurovereenkomst. Huurder betaald vervolgens de eerste maand huur plus borg.

STAP 6. Inspecteren en de sleuteloverdracht
Wanneer de huurovereenkomst door beide partijen is ondertekend zal A&N Vastgoed zorg dragen voor de sleuteloverdracht van de woning. Tijdens de oplevering zal er een fotoreportage worden gemaakt van de oplevering van de woning ter aanvulling van het inspectierapport. Binnen enkele dagen weken na oplevering van de woning ontvangen zowel huurder als verhuurder een email met daarin de door u getekende documenten evenals de foto's. Indien het gehuurde door A&N Vastgoed wordt beheerd, zal A&N Vastgoed het inspectierapport en inventarislijst opstellen.

Alleen woningbemiddeling of beheer?
Bij woningbemiddeling zoeken wij naar een geschikte huurder, maken een contract op en zorgen voor een correcte sleuteloverdracht. Daarna neemt de verhuurder de regie weer in handen. Wanneer u liever het beheer uitbesteedt, dan kan A&N Vastgoed dat voor u uit handen nemen.

Extra diensten
Tijdens de verhuurperiode kan A&N Vastgoed u extra diensten aanbieden zoals begeleiding bij koop tbv verhuur, administratief beheer, verhuurstyling, interieuradvies, schoonmaakservice, schilder en kluswerkzaamheden.

A&N Vastgoed is de professionele partner in de verhuur van uw woning